Nevşehir Belediyespor taraftarları maçı çatıdan izledi

TFF 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Nevşehir Belediyespor, Gazi Stadı'nda 1954 Kelkit Spor ile karşılaştı.

TFF 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Nevşehir Belediyespor, Gazi Stadı'nda 1954 Kelkit Spor ile karşılaştı. Nevşehir Belediyespor'un cezası nedeniyle seyircisiz oynanan maçı ev sahibi ekip 1-0 kazandı.

Nevşehir Belediyespor daha önce sahasında oynadığı Şile Yıldızspor müsabakasında çıkan olaylar nedeniyle iki maç seyircisiz oynama cezası almıştı. Stada giremeyen Nevşehir Belediyespor taraftarı da karşılaşmayı stat yanında bulunan binaların çatısına çıkarak seyretti. Tehlikeye aldırmadan takımlarına destek olmak için çatıya çıkan taraftarlardan Necdet Yurttan ve İrfan Temur yaptıkları açıklamada, "Takımımızı desteklemek için buradayız. Nevşehir Belediyespor nereye biz oraya" şeklinde konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü