Nevşehir Belediyesinden ABD ürünlerine boykot

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir Belediyesi, ABD'nin Türkiye’ye yönelik uyguladığı yaptırım kararının ardından bundan sonraki süreçte ABD ürünlerinin...

NEVŞEHİR (AA) - Nevşehir Belediyesi, ABD'nin Türkiye’ye yönelik uyguladığı yaptırım kararının ardından bundan sonraki süreçte ABD ürünlerinin satın alınmaması kararını aldı.

Nevşehir Belediye Başkanı Atilla Seçen, yaptığı yazılı açıklamada, Türkiye'nin NATO müttefiki olan ABD’nin, uluslararası hukuk normlarını da hiçe sayan bir anlayış içerisinde Türkiye’ye karşı aldığı yaptırım kararının hiçbir zeminde değerlendirmeye bile alınamayacak düzeyde olduğunu kaydetti.

ABD’nin Türkiye’ye yönelik aldığı ağır yaptırım kararının ardından Nevşehir Belediyesi olarak hiçbir yatırım ve hizmet odaklı çalışmanın içerisinde ABD menşeli ürünün satın alınmaması için ilgili birimlere talimat verdiğini aktaran Seçen, "Türkiye’nin hukuk kurallarına riayet etmemeyi alışkanlık haline getiren ABD’ye karşı bizler de ABD’nin ürünlerini kullanmamayı bir alışkanlık haline getirme kararlılığı içerisindeyiz. Bundan sonra Nevşehir Belediyesi tarafından gerçekleştirilecek yatırım çalışmaları ve belediyemizin her türlü etkinliklerinde her ne şekilde olursa olsun ABD menşeli hiçbir ürünü kesinlikle satın almama kararı aldık." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?