Nesrin Baş ve Ebru Dağbaşı’na, İstanbulspor maçı öncesinde çiçek takdim edildi

Avrupa 23 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda madalya kazanan Beşiktaşlı güreşçiler Nesrin Baş ve Ebru Dağbaşı'na siyah-beyazlıların, İstanbulspor...

Avrupa 23 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda madalya kazanan Beşiktaşlı güreşçiler Nesrin Baş ve Ebru Dağbaşı'na siyah-beyazlıların, İstanbulspor ile oynadığı karşılaşma öncesinde çiçek takdim edildi.

Beşiktaş'ın, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında İstanbulspor ile oynadığı mücadele öncesinde, Avrupa 23 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda madalya kazanan siyahlı-beyazlı güreşçiler Nesrin Baş ve Ebru Dağbaşı'na, Beşiktaş Yönetim Kurulu üyesi Seyit Ateş ve Genel Sekreter Mehtap Ferah, çiçek takdim etti. Milli sporculara, siyah-beyazlı taraftarlar, alkış ve tezahüratlar ile sevgi gösterisinde bulundu.

Romanya'da düzenlenen Avrupa 23 Yaş Altı Güreş Şampiyonası'nda Nesrin Baş altın madalya, Ebru Dağbaşı da bronz madalya kazanmıştı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?