Nesli tükenmekte olan maymunu yiyenlere gözaltı

ANKARA (AA) - Vietnam'da nesli tükenmekte olan bir maymunu öldürüp yiyen 6 kişi gözaltına alındı. BBC'nin haberine göre, yaşları 35 ila 39 olan 6 kişi,...

ANKARA (AA) - Vietnam'da nesli tükenmekte olan bir maymunu öldürüp yiyen 6 kişi gözaltına alındı.

BBC'nin haberine göre, yaşları 35 ila 39 olan 6 kişi, kasım ayında öldürüp yedikleri langur maymununun görüntülerini Facebook'ta paylaştı.

Polis, maymunu 48 dolara bir avcıdan satın alan adamların gözaltına alındığını ve vahşi yaşamı koruma yasalarını çiğnediklerini kabul ettiklerini açıkladı.

Langur maymunları, dünyanın nesli en fazla tükenme tehdidi altında bulunan primat türleri arasında yer alıyor.

Vietnam, Christmas Adası fregat kuşu ve Siyam timsahı dahil soyu tehlikede birçok türe ev sahipliği yapıyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL