Nepal'de helikopter kayboldu

Helikopterde beş yolcunun bulunduğu belirtildi

KATMANDU (AA) - Nepal'in başkenti Katmandu'ya hasta götüren bir helikopterin, dağlık arazide kaybolduğu bildirildi.

Hükümet yetkilisi Khagendra Ghimire, hasta bir hamile kadını Katmandu'ya götüren ve kadınla birlikte beş yolcu taşıyan helikopterle irtibatın, başkente yaklaşık 16 kilometre uzaklıkta koptuğunu belirtti.

Khagendra, yöre halkının başkentin kuzeydoğusundaki dağlık alandan yükselen dumanları gördüğünü aktardığını, bölgeye arama kurtarma çalışmaları için asker ve polisin sevk edildiğini ifade etti.

Helikopterdeki beş yolcunun Nepal vatandaşı olduğu kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL