Vali Necati Çetinkaya İlköğretim Okul Aile birliği tarafından “gıda kermesi” düzenlendi. Düzenlenen kermese hava koşullarına rağmen öğrenci ve veliler yoğun ilgi gösterdi. Okul Aile birliği elde edilen paranın okul tadilatı için kullanılacağını bildirdi.
Her yıl geleneksel hale gelen düzenli olarak okulda bu tür etkinliklerin yapıldığını, bu şekilde öğrencilerin hayata hazırlandığını vurgulayan Okul Müdürü Halil İbrahim Karademir, "Kurulan standlarda gözleme, pasta, börek gibi yiyecekler satıldı. Kermes boyunca alandan müzik yayını da yapıldı. Okul öğrencilerinin düzenlediği gösteriler büyük beğeni topladı. Kermesden elde edilecek gelirin okulun ihtiyaçlarının giderilmesinde kullanılacak" dedi. Zeki Dursun