Necati Çetinkaya İÖO'dan kermes

Vali Necati Çetinkaya İlköğretim Okul Aile birliği tarafından “gıda kermesi” düzenlendi

Vali Necati Çetinkaya İlköğretim Okul Aile birliği tarafından “gıda kermesi” düzenlendi. Düzenlenen kermese hava koşullarına rağmen öğrenci ve veliler yoğun ilgi gösterdi. Okul Aile birliği elde edilen paranın okul tadilatı için kullanılacağını bildirdi.

Her yıl geleneksel hale gelen düzenli olarak okulda bu tür etkinliklerin yapıldığını, bu şekilde öğrencilerin hayata hazırlandığını vurgulayan Okul Müdürü Halil İbrahim Karademir, "Kurulan standlarda gözleme, pasta, börek gibi yiyecekler satıldı. Kermes boyunca alandan müzik yayını da yapıldı. Okul öğrencilerinin düzenlediği gösteriler büyük beğeni topladı. Kermesden elde edilecek gelirin okulun ihtiyaçlarının giderilmesinde kullanılacak" dedi. Zeki Dursun

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?