Nazilli Belediyespor taktik çalıştı

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Eşin Group Nazilli Belediyespor hafta sonu evinde oynayacağı müsabakanın hazırlıkları çerçevesinde taktik çalıştı.

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Eşin Group Nazilli Belediyespor hafta sonu evinde oynayacağı müsabakanın hazırlıkları çerçevesinde taktik çalıştı.

Eşin Group Nazilli Belediyespor, 30 Nisan Pazar günü Nazilli Şehir Stadı'nda Şanlıurfaspor ile karşılaşacak. Müsabakanın hazırlıklarına ara vermeden devam eden siyah-beyazlılar ısınma hareketleri ile günün antrenmanına başladı. Teknik Direktör Mesut Toros kontörlünde 5'e 2 top kapma oyunu ile antrenmana devam eden futbolcular, 3 farklı takımdan belirlenmiş alanda gerçekleştirilen pas oyunu çalışması sonrasında tam sahada gerçekleştirilen taktiksel çift kale oyun ile günün antrenmanını tamamladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi