Nazilli Belediyespor Play Off’a galibiyet ile başladı

Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı play off 2. tur ilk maçında Nazilli Kapalı Spor Salonu'nda karşılaştığı Etimesgut Belediyespor Basketbol Takımı'nı...

Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı play off 2. tur ilk maçında Nazilli Kapalı Spor Salonu'nda karşılaştığı Etimesgut Belediyespor Basketbol Takımı'nı 71-67 mağlup etti.

Nazilli Kaymakamı Sedat Sırrı Arısoy, Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan, Nazilli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Güven Eker ve Nazillili sporseverler maç sonuna kadar destek verdiği karşılaşmada, ilk yarı 34-30 Naz Naz'ın galibiyeti ile tamamlandı. Karşılaşmanın 2. yarısında taraftarının da desteği ile hızlı başlayan potanın efeleri maç sonunda 71-67'lik skorla galip ayrıldı ve play-off serisine galibiyet ile başladı. Karşılaşma sonunda Kaymakam Arısoy il Belediye Başkanı Özcan, takım ve taraftarlar galibiyeti doyasıya kutladı.

Serinin 2. maçı 29 Nisan Cuma günü saat 18.30'da Ankara Devlet Bahçeli Eğitim Spor ve Yaşam Merkezi Kapalı Spor Salonu'nda oynanacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi