Nazilli Belediyespor, ilk maçında galip geldi

Nazilli Belediyespor Voleybol takımı Çorum'da düzenlenen 1. Lige yükselme yarı final ilk maçında Gap Gençlik'i 3-1 mağlup ederek fileden galibiyet ile...

Nazilli Belediyespor Voleybol takımı Çorum'da düzenlenen 1. Lige yükselme yarı final ilk maçında Gap Gençlik'i 3-1 mağlup ederek fileden galibiyet ile ayrıldı.

Çorum" da düzenlenen yarı final ilk karşılaşmasında 6. Grup birincisi Gap Gençlikspor ile karşılaşan Naz Naz ilk seti 23-25 kaybetti 2. sette ise 25-16'lık skor elde eden siyah inciler 3. sette 25- 17 ve 4. sette 27- 25'lik skorla rakibini mağlup ederek yarı final maçlarına moralli başladı. Voleybolcular, 2. maçında 3. Grup 1.si Ziraat Bankası ile karşılaşacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?