Nazilli Belediyespor Basketbol takımı sezonu kapattı

Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı Play-Off 2. Turu 3'üncü maçında misafir ettiği Etimesgut Belediyespor'a 58-73 mağlup olarak sezonu kapattı.

Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı Play-Off 2. Turu 3'üncü maçında misafir ettiği Etimesgut Belediyespor'a 58-73 mağlup olarak sezonu kapattı.

Türkiye Basketbol 2. Ligi Play-Off 2. Turunun 3'üncü maçında Nazilli Belediyespor, Etimesgut Belediyespor'u ağırladı. Nazilli Kapalı Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmaya ilçede yaşayan basketbol severler yoğun ilgi gösterirken, karşılaşmaya iyi başlayan konuk takım ilk çeyreği 12-16 önde bitirdi. Etimesgut Belediyespor, ikinci periyotta da üstünlüğünü koruyarak soyunma odasına 32-36 önde gitti. Ankara temsilcisi 3'ncü çeyrekte farkı gittikçe açarak son periyota 11 sayı önde 46-57 üstünlükle gitti. Son çeyrekte de Etimesgut Belediyespor'un 58-73 galibiyeti ile sonuçlandı. Alınan bu sonuçla Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı Play-Off'lara veda edip sezonu tamamladı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi
Fenerbahçe'de tarih belli oldu! Sahaya iniyorlar