Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı parkeden mağlup ayrıldı

Türkiye Basketbol 2. Ligi C Grubu'nda ligin 15. Haftası'nda Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı karşılaştığı Üsküdar Belediyespor'a 56-83 mağlup oldu.

Türkiye Basketbol 2. Ligi C Grubu'nda ligin 15. Haftası'nda Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı karşılaştığı Üsküdar Belediyespor'a 56-83 mağlup oldu.

Nazilli Kapalı Spor Salonu'nda taraftarın yoğun katılımı ile oynana karşılaşmayı, Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan ile Nazilli Belediyespor yönetim kurulu üyeleri de takip etti. Karşılaşma konuk Üsküdar Belediyespor'un 56 - 83 üstünlüğü ile sona erdi. Potanın efeleri 25 Mart Cumartesi günü Bursa temsilcisi Geçitspor'u misafir edecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?