Nazilli Belediyesi’ne bakanlıktan yol süpürme aracı

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hibe edilen yol süpürme aracı Nazilli Belediyesi araç filosuna eklendi.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından hibe edilen yol süpürme aracı Nazilli Belediyesi araç filosuna eklendi.

Nazilli Belediyesi, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın hibe desteği ile bir adet yol süpürme aracını filosuna ekledi.

Vatandaşların belediye hizmetlerinden maksimum düzeyde faydalanması için çalışmalara aralıksız devam ettiklerini belirten Nazilli Belediye Başkanı Kürşat Engin Özcan; "Çevre ve Şehircilik Bakanımız Murat Kurum beyefendiye ve bakanlığımıza desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum. 3 adet temizlik aracımız için de gerekli yazışmalarımızı tamamladık. Kısa süre içerisinde onları da araç filomuza ekleyeceğiz. Devletimizin desteği belediyemizin faaliyetleri ile Nazillimizde kalıcı işler üretmek için var gücümüzle çalışacağız" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yaşam Haberleri

Bu kuşları sakın avlamayın: Ankara'dan kene kararı! 51 bin keklik ve sülün doğaya salınacak
Alanya’da vatandaşların gözdesi halk plajları
Meteoroloji’den Hafta Sonu Uyarısı: Sağanak Yağışlar Geliyor
FİLOZOF ATAKAN’IN ŞAŞIRTAN KARİYER DEĞİŞİMİ
Sylvester Stallone Öldü mü? Sosyal Medyayı Sallayan İddianın Aslı