Narkotim uyuşturucuyla mücadeleye devam ediyor

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında 7 kişi yakalandı.

Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında 7 kişi yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince, uyuşturucu madde ile mücadele çerçevesinde, "Sokak satıcılarına" yönelik yapılan planlı çalışmalar sonucu 7 şahıs yakalandı. Şüphelilerin üstlerinde ve araçlarında yapılan aramada ise, 0,72 gram skunk, 3,55 gram bonzai ele geçirildi.

Yakalanan 6 şüpheli şahıs hakkında Uyuşturucu Madde Bulundurmak ve Kullanmak suçundan, 1 şahıs hakkında ise Uyuşturucu Madde Ticareti Yapmak suçundan yasal işlem yapıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş
Alara Çayı'nda kaybolan genç 13 gündür bulunamadı
SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI