Nargile keyfinde yakalandılar

Konya polisi, iş yeri ve marketleri soydukları iddia edilen hırsızlık zanlılarını nargile keyfi yaparken yakaladı.

Sabıkalı hırsızların evlerinde yapılan aramada çalıntı mallar ortaya çıktı.

Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Bürosu ekiplerine bir iş yeri ile üç marketin soyulduğu ihbarı geldi. Araştırmaya başlayan polis, şüphelendikleri 21 hırsızlık suçundan sabıkalı Emre K. (19) ile 7 hırsızlık suçundan sabıkalı Cengiz G.'nin (25) evine baskın yaptı. Yapılan baskında evde, iş yeri ve marketlerden çalınan 3 plazma televizyon ile 5 bin YTL değerinde sigara ele geçirilirken, şüpheliler bulunamadı. Bunun üzerine hırsızlık şüphelilerini aramaya devam eden polis, bir kafede nargile içen Emre K. ile Cengiz G.'yi yakaladı. Yakalanan şahıslar, ifadeleri alınmak üzere emniyete götürüldü.

İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?