Narenciye fabrikasında yangın! Ekipler müdahale ediyor

Mersin’in Akdeniz ilçesinde bir narenciye fabrikasında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, 112 Acil Servis ve polis ekipleri sevk edildi. Çalışmalar sürüyor

Mersin’in Akdeniz ilçesinde bir narenciye fabrikasında yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi devam ediyor.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Huzurkent Mahallesi’nde bir narenciye fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. 

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, 112 Acil Servis ve polis ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri yangını söndürmek için çalışmaları sürdürüyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı Cinayet Davasında Kritik Gün
Metroda Başörtülü Kadına Hakaret Eden Şüpheli Yakalandı
Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı