İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü Prof. Dr. Abdurrahman Kutlu’yu makamında ziyaret etti. Ziyarette Hastane Müdürü Mehmet Özen de hazır bulundu. Vakıf Üniversitesi konumundaki Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi’nin çalışmaları, yatırımları, sağlık ve eğitimdeki hizmetleri hakkında bilgiler alan İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi’nin sağlık ve eğitim alanında Konya için önemli bir kazanım olduğunu ifade etti. İl Emniyet Müdürü Namal, son yıllarda Konya’da artan sağlık yatırımlarının kaliteli hizmeti artıracağını, bunun da Konya’daki hastalara fayda sağlayacağını söyledi. İl Müdürü Hüseyin Namal, Başkent Üniversitesi Konya Hastanesi’nin de modern fiziki yapısı ve kaliteli sağlık hizmeti ile bu yatırımlara öncülük ettiğini kaydetti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Hastanesi Merkez Müdürü Prof. Dr. Abdurrahman Kutlu, emniyet camiasının Konya için yapmış olduğu güzel çalışmalardan ötürü teşekkür etti. Prof. Dr. Kutlu, “Sizin şahsınızda tüm emniyet camiasını tebrik ediyorum. Konya için yapılan çalışmalar asla göz ardı edilemeyecek konumdadır. Konya'nın huzurlu bir şehir olmasında en büyük pay emniyet teşkilatına aittir. Şahsınızda tüm emniyet teşkilatına başarılarınızın devamını dilerim” dedi.
Namal’dan Başkent Hastanesi’ne ziyaret
Konya İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal, Başkent Üniversitesi Konya Uygulama ve Araştırma Hastanesi’ni ziyaret etti.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?