Namal'dan baroya ziyaret

İl Emniyet Müdürü Hüskeyin Namal Konya Barosu'nu ziyaret etti.

İl Emniyet Müdürü Hüskeyin Namal Konya Barosu'nu ziyaret etti. Baro Başkanı Av.Hasan Özen ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek Konya Barosu hakkında ve yeni adliye binası hakkında Namal'a bilgiler verdi. Kurumlar arası olgun ve seviyeli ilişki ve işbirliğine önem verdiklerini belirten Özen yeni kurulan ve kurulacak olan mahkemelerle Konya'nın yargıda bir merkez haline geleceğini belirtti. Emniyet Müdürü Namal bir önceki görev yeri Kocaeli'nde olduğu gibi Konya'da da kurumlarla ve Baro ile bir işbirliği ve iyi ilişkiler içinde olacaklarını; Yeni Adalet Sarayını da çok beğendiğini belirtti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?