Namal, nikah şahitliği yaptı

Konya İl Emniyet Müdürlüğü'nde görevli komiser yardımcısı İbrahim Yıldız ile polis memuru Kezban Yücel düzenlenen törenle dünya evine girdi.

Polisevinde düzenlenen nikah törenine İl Emniyet Müdürü Hüseyin Namal ile çok sayıda emniyet mensubu katıldı. Törende komiser yardımcısı İbrahim Yıldız'ın şahitliğini İl Emniyet Müdürü Namal, polis memuru Kezban Yücel'in şahitliğini ise emniyet amiri Erkan Macit yaptı. Nikah memurunun nikahı kıymasından sonra yeni evli çifti tebrik eden İl Emniyet Müdürü Namal, evlilik cüzdanını komiser yardımcısı İbrahim Yıldız'a vererek mutluluklar diledi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?