Nallıhan'daki orman yangını

Ankara'nın Nallıhan ilçesinde ormanlık alanda dün çıkan yangını söndürme çalışmaları devam ediyor

ANKARA (AA) - Nallıhan ilçesinde ormanlık alanda dün başlayan yangını söndürme çalışmaları sürüyor.

Genel Müdürlük yetkililerinden alınan bilgiye göre, Kadıköy Mahallesi yakınlarındaki Sarıçalı mevkisinde dün saat 16.25'te henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

Orman Genel Müdürlüğü ekipleri, yangına 2 uçak, 7 helikopter, 39 arazöz ve 3 dozer ile müdahale ediyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL