Nallıhan'da "Milli İstihdam Seferberliği" başlıyor

ANKARA (AA) - Nallıhan ilçesinde, Milli İstihdam Seferberliği kapsamında, kaymakamlık ve belediye arasında iş birliği protokolü imzalandı. Kaymakam...

ANKARA (AA) - Nallıhan ilçesinde, Milli İstihdam Seferberliği kapsamında, kaymakamlık ve belediye arasında iş birliği protokolü imzalandı.

Kaymakam Murat Kahraman ve Belediye Başkanı İsmail Öntaş'ın imzaladığı protokol çerçevesinde, merkez ve Çayırhan Mahallesi'nde öncelikli olarak dezavantajlı gruplar ve engellilere yönelik İŞKUR destekli mesleki eğitim kursları açılması planlanıyor.

Kaymakam Kahraman, makamındaki imza törende yaptığı konuşmada, açılacak kurslar sayesinde vatandaşların hem meslek öğrenmelerine hem de aile bütçelerine katkı sağlamaya çalışacaklarını söyledi.

Törene, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice ve Halk Eğitim Merkezi Müdürü Şazimet Görgülü Erbil de katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL