Nallıhan'da iftar programı

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesince Çayırhan Barış Mahallesi'nde iftar programı düzenlendi. Çayırhan Barış Mahallesi Yukarı Cami önünde düzenlenen...

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesince Çayırhan Barış Mahallesi'nde iftar programı düzenlendi.

Çayırhan Barış Mahallesi Yukarı Cami önünde düzenlenen iftarda konuşan Belediye Başkanı İsmail Öntaş, ramazan ayının hayırlara vesile olmasını diledi.

Öntaş, "Tuttuğumuz oruçlar ve yaptığımız ibadetler Allah katında da inşallah kabul olur. İnşallah güzel bir şekilde ramazanımızı tamamlarız." dedi.

Yemek sonrası dualar edildi. Belediye Başkanı İsmail Öntaş ve AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Ertunç Güngör, çocuklara oyuncak hediye etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL