Nallıhan'da Gençlik Şöleni ve Bahar Konseri

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi, Gençlik Şöleni ve Bahar Konseri düzenledi. Belediye Başkanı İsmail Öntaş, Çayırhan Mahallesi'ndeki etkinlikte yaptığı...

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi, Gençlik Şöleni ve Bahar Konseri düzenledi.

Belediye Başkanı İsmail Öntaş, Çayırhan Mahallesi'ndeki etkinlikte yaptığı konuşmada, şehit ve gazi annelerinin, Anneler Günü'nü kutladı.

Öntaş, "Annelerimizin ayaklarının altını öpüyorum. Çünkü annelerimizin ayaklarının altında cennetin kokusu var. Ayrıca, tüm engellilerimizin engelliler haftasını da kutluyorum. Onlar için ne yapsak azdır." diye konuştu.

Etkinlikte, Kültür Bakanlığı ve TRT ses sanatçıları konser verdi.

Etkinliğe, TKİ Genel Müdürü Ömer Bayrak, AK Parti Nallıhan İlçe Başkanı Ertunç Güngör, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice, mahalle sakinleri ile anneler ve engelli vatandaşlar katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL