Nallıhan Şehit Vural Arıcı Anadolu Lisesi'ndeki konferans salonunun inşası

ANKARA (AA) - Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice, Nallıhan Şehit Vural Arıcı Anadolu Lisesi bünyesinde yapılan konferans salonunun inşasının...

ANKARA (AA) - Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Bayram Benlice, Nallıhan Şehit Vural Arıcı Anadolu Lisesi bünyesinde yapılan konferans salonunun inşasının tamamlanmak üzere olduğunu söyledi.

Benlice, okula yaptığı ziyarette, konferans salonunda incelemelerde bulanarak, okul müdürü Metin Meşeci'den son durum hakkında bilgi aldı.

Burada konuşan Benlice, salonda düzenlemelerin sürdüğünü ve modern bir salonun ilçeye kazandırıldığını belirtti.

Bu salonun çeşitli etkinliklere de ev sahipliği yapabileceğini anlatan Benlice, "Eksikliği hissedilen bu tür salonların ilçeye kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür ederim. Gerçekten çok güzel bir salon. Kısa bir süre sonra eksiklikleri tamamlanarak hizmete girecek." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL