Nallıhan İmam Hatip Ortaokulu "Beyaz Bayrak" aldı

ANKARA (AA) - Nallıhan İmam Hatip Ortaokuluna "Beyaz Bayrak" verildi. Okul Müdürü Mustafa Eryiğit, okullarının "Beyaz Bayrak almasının kendilerini sevindirdiğini...

ANKARA (AA) - Nallıhan İmam Hatip Ortaokuluna "Beyaz Bayrak" verildi.

Okul Müdürü Mustafa Eryiğit, okullarının "Beyaz Bayrak almasının kendilerini sevindirdiğini söyledi.

Bunun kendilerine sorumluluk yüklediğini belirten Eryiğit, gereğini yerine getirmek için gayret göstereceklerini belirtti.

Nallıhan'da daha önce Dumlupınar ve Nasuhpaşa ilkokulları ile sağlık meslek lisesi "Beyaz Bayrak" almıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL