Nallıhan Belediyesinden Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliğine hediye araç

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi tarafından Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliğine araç hediye edildi.Belediye ile Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa...

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi tarafından Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliğine araç hediye edildi.

Belediye ile Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar 9. Bölge Müdürlüğü arasında imzalanan protokol çerçevesinde, yerel yönetimlere avlanmadan verilen katılım payından elde edilen gelirle alınan yeni arazi aracı, Nallıhan Belediyesi önünde düzenlenen törenle şef Fatih Lord’a telim edildi.

Teslim töreninde konuşan Belediye Başkanı İsmail Öntaş, ilçede av turizmini yaygınlaştırmayı hedeflediklerini belirterek, aracın iyi günlerde kullanılmasını diledi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL