Nallıhan Belediyesinde toplu iş sözleşmesi imzalandı

ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi ile Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (BEM-BİR-SEN) arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı....


ANKARA (AA) - Nallıhan Belediyesi ile Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (BEM-BİR-SEN) arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı.

Belediye Başkanı İsmail Öntaş ile Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası (BEM-BİR-SEN) Genel Başkan Yardımcısı Medeni Sevinç, başkanlık makamında sözleşmeye imza attı.

Belediye Başkanı Öntaş, sözleşmenin çalışma hayatında bir ücret dengesi oluşmasına katkı sağlayacağını belirterek tüm çalışanlara hayırlı olmasını diledi.

BEM-BİR-SEN Genel Başkan Yardımcısı Medeni Sevinç de sözleşmenin Nallıhan Belediyesi çalışanları için hayırlı olması temennisinde bulundu.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL