Nalçacılılardan Başbakan'a tam destek

Nalçacılılar Taraftar Grubu Başbakan Ahmet Davutoğlu'na tam destek verdi.

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun Konya mitingine Nalçacılılar Taraftar Grubu üyeleri de kaltıldı. Konya'nın Milli Taskımın Avrupa Şampiyonası'nda katılmasındaki rolüne dikkat çekerek Nalçacılılar Taraftar Grubu’na da seslenen Başbakan Davutoğlu, “Nalçacılılar, Konya stadını inlettiğiniz gibi 1 Kasım'da da sandıkları inletecek misiniz?” diye sordu. Hep birlikte "Evet" cevabı veren Nalçacılılar, miting boyunca Başbakan Davutoğlu lehinde tezahürat yaptı.

Konyaspor Haberleri

KONYASPOR KARİYERİ TAMAMLANDI
KONYASPOR'DAN RADİKAL KARAR
DENİZ İÇİN TRANSFER ATAĞI
SAYISIZ YILDIZ ÇIKARAN TAKIM KAPANIYOR
ZEMİNE HİBRİT DOKUNUŞ