Mustafa Sarıgül oyunu kullandı

DSP Şişli Belediye Başkan Adayı Mustafa Sarıgül: - "Bu seçimde biz, projelerle yarıştık, projelerimizle ortaya çıktık"

İSTANBUL (AA) - DSP Şişli Belediye Başkan Adayı Mustafa Sarıgül, oyunu kullandı.

Sarıgül, oy kullanmak için Nişantaşı'ndaki Sait Çiftçi İlkokuluna geldi. Vatandaşlar ve sandık görevlileriyle selamlaşan Sarıgül, 1268 numaralı sandıkta oy verdi.

AA muhabirine açıklamada bulanan Mustafa Sarıgül, şunları kaydetti:

"Seçim hazırlıkları Türkiye'de büyük bir yarış halinde, demokratik bir hava içerisinde geçti. Seçimlerde her siyasi parti adayı kendi görüşünü, düşüncelerini en iyi şekilde yansıttı. Bundan sonra artık takdir ve karar, seçmenlerimizin olacak. İşte demokrasi böyle bir şey. Ülkemizde hep demokrasi olsun, hep barış olsun. Herkes özgürce kendi oylarını en iyi şekilde kullansın. Bu seçimde biz, projelerle yarıştık, projelerimizle ortaya çıktık. Hiçbir adayın çalışmasıyla ilgilenmedik, farklı siyasi partilerdeki adayların görüşlerine hep saygı duyduk ama biz kendi projelerimizi anlattık. Şişli'deki yurttaşlarımız ben eminim ki en doğru, en iyi, en güzel kararı verecektir."

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU