Muş'ta tırı gasbeden 3 zanlı yakalandı

Gasp, güvenlik kamerasınca kaydedildi

MUŞ (AA) - Muş'ta, kırmızı ışıkta bekleyen tırı gasbeden 3 kişi, düzenlenen operasyonla Hasköy ilçesinde yakalandı.

Muş-Bitlis karayolunda kırmızı ışıkta duran tıra aniden binen 3 kişi, belli bir süre gittikten sonra sürücüyü aşağı indirdi ve araçla uzaklaştı.

Olayla ilgili çalışma başlatan İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Hasköy ilçesine bağlı bir köyde operasyon düzenledi.

Operasyonda, tırı gasbettikleri öne sürülen 3 zanlı gözaltına alındı. Tır, sahibine teslim edildi.

Bu arada, tırın gasbedilmesi, çevredeki güvenlik kamerasınca kaydedildi.

AA

Gündem Haberleri

CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER