Müslüm Gürses konser verdi

Sanatçı Müslüm Gürses, Selçuk Üniversitesi Bahar Şenliği kapsamında konser verdi.

Sanatçı Müslüm Gürses, Selçuk Üniversitesi Bahar Şenliği kapsamında konser verdi.
Selçuk Üniversitesi Alaaddin Keykubat Yerleşkesi 19 Mayıs Stadı'ndaki konsere, üniversite öğrencileri büyük ilgi gösterdi.

Kendisine gösterilen ilgiye teşekkür eden Gürses, öğrencilerle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
Gürses, Konya'yı ve Konya halkını çok sevdiğini bundan sonra da Konya'ya gelmeyi istediğini belirtti.

Gürses, sevilen şarkılarını 19 Mayıs Stadı'nı dolduran öğrenciler için seslendirdi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?