Sanatçı Müslüm Gürses, Selçuk Üniversitesi Bahar Şenliği kapsamında konser verdi.
Selçuk Üniversitesi Alaaddin Keykubat Yerleşkesi 19 Mayıs Stadı'ndaki konsere, üniversite öğrencileri büyük ilgi gösterdi.
Kendisine gösterilen ilgiye teşekkür eden Gürses, öğrencilerle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduğunu söyledi.
Gürses, Konya'yı ve Konya halkını çok sevdiğini bundan sonra da Konya'ya gelmeyi istediğini belirtti.
Gürses, sevilen şarkılarını 19 Mayıs Stadı'nı dolduran öğrenciler için seslendirdi.