MÜSİAD'tan Cemiyete ziyaret

MÜSİAD Gazeteciler Cemiyetini ziyaret ederek yeni hizmet binalarını kutladı.

MÜSİAD Gazeteciler Cemiyetini ziyaret ederek yeni hizmet binalarını kutladı.


MÜSİAD Konya Şubesi Yönetim Kurulu Üyeleri Konya Gazeteciler cemiyetini ziyaret ederek yeni binalarının hayırlı olması temennisinde bulundular. MÜSİAD Konya Şube Başkanı Selçuk Öztürk, Yönetim Kurulu Üyeleri Salim Çokyürür, Dr. Ahmet Akman, Fethullah Hamidi, Hasan Hüseyin Karapınar ziyarette hazır bulundu.


 MÜSİAD Konya Şube Başkanı Selçuk Öztürk ziyarette yaptığı konuşmada; Konya’da basın açısından canlı bir ortamın var olduğunu ve yeni binalarında da yine Konyalı gazetecilerin tarafsız tavırlarını sürdürerek Konya’ya hizmetlerini sürdüreceklerine inandıklarını belirtti. Basının önemini anlatan MÜSİAD Konya Şube Başkanı Selçuk Öztürk siyasetin canlandığı bu günlerde basına büyük görevler düştüğünü söyledi. 


 


Konya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sefa Özdemir de ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdiği konuşmasında, kendilerinin cemiyet olarak gazeteciliğin en güzel şekilde devam etmesi için yoğun bir şekilde çalıştıklarını belirtti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?