Mültecilere ücretsiz ilaç verdiler

Eczacılar Konya’da hayatlarını sürdürmeye çalışan Somalili mültecilere 5 ay boyunca ücretsiz ilaç yardımında bulundu.

Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği’nin Ankara’da Somalili mültecilerin sorunlarıyla ilgili düzenlediği toplantıya katılan Konya Eczacı Odası Başkanı Harun Kızılay mültecilere ücretsiz ilaç verilmesi uygulamasını anlattı. Konyalı eczacıların 5 ay boyunca özellikle Konya’daki Somalili mültecilere sosyal sorumluluğun bir gereği olarak ilaç yardımında bulunduğunu belirten Kızılay, “Toplantıda Birleşmiş Milletler tarafından ücretsiz ilaç uygulamasının sürdürülebilmesi için bir fon kurulmasıyla ilgili bir sunum yaptım” dedi.

Murat Güzel-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?