MÜJDE! Akademisyenlere hayırlı olsun!

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, akademisyenlerin beklediği o haberi verdi...

Başbakan Ahmet Davutoğlu'nun direktifleriyle hazırlanan Yüksek Öğretim Personel Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı, Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi.

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, tasarının kabul edildiğini twitter hesabından duyurdu.

Şimşek "Başbakanımızın müjdesini verdiği akademisyenlerin özlük haklarının iyilestirilmesine dair taslak Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edildi" diye yazdı.

İşte Mehmet Şimşek'in akademsiyenlere bayram ettirecek o mesajı:

memleket.com.tr

İLGİLİ HABER: Başkan Özkoçak’tan akademisyenlere iki müjde!

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL