SSK İl Müdürü Muhsin Ertekin, Sosyal Güvenlik Yasası gereği bakanlığın takdiri ile Sosyal Güvenlik İl Müdürü’nün atamasının yapıldığını belirterek, Sigorta İl Müdürlüğü görevinin böylece sona erdiğini bildirdi. Yayımladığı teşekkür mesajında Ertekin, “Konya Sigorta İl Müdürlüğü görevini yürüttüğüm süre içerisinde başta beraber çalıştığım valilerimiz olmak üzere, birlikte ve iç içe diyalog içinde çalıştığımız oda ve sendika başkanlarımıza, sivil toplum kuruluşlarımıza, işverenlerimize, sigortalılarımız ile hak sahiplerine, ayrıca hizmetlerin sunumunda zaman zaman değişen mevzuat yönünden hemşerilerimizi bilgilendirme konularında yardımlarını esirgemeyen gerek görsel gerekse yazılı yerel basınımıza, değerli hemşerilerime her zaman gerekli özveri ve çalışmayı esirgemeyen tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür eder, saygılar sunarım” dedi.
Muhsin Ertekin'den veda açıklaması
Ertekin, SGK İl Müdürü atandığı için görevine veda etti
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?