Muhasebeciler Günü kutlandı

Konya SMMMO, Muhasebeciler Günü kokteyli düzenledi

Konya Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler (SMMM) Odası Başkanı Ahmet İçyer’in ev sahipliğinde oda binasındaki 1 Mart Muhasebeciler Günü kokteyline, Konya İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, Vergi Dairesi Başkanı Sıtkı Aksöz, Konya Defterdarı Ramazan Türkan, Sosyal Güvenlik Kurulu İl müdürü Özge Songül, Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday, Ticaret Odası Meclis Başkanı Seyit Karaca, yeni kurulan üniversitelerin rektörleri, Parti Başkanları, ile oda üyeleri ve davetliler katıldı. Oda Başkanı Ahmet İçyer, 1 Mart Muhasebeciler Günü'nü yeni binalarında kutlamanın sevincini yaşadıklarını belirterek, “Biz oda olarak meslektaşlarımızın eğitimine ayrı bir önem veriyoruz. Mesleğimizin daha kaliteli yapılması için elimizden geleni yapma gayreti içindeyiz. Oda olarak en büyük amacımız, meslektaşlarımızı eğitmek ve stajyerlerimizin stajı konusunda onlara en iyiyi sunmaktır bugün geldiğimiz noktada odamıza rektör değil dekan gelmezken şimdi 2 üniversitemizin rektörleri gelmekti. Bizde iyi işler yaptıgmız bilincindeyiz şeklinde konuştu. Konuşmaların ardından futbol turnuvasında dereceye girenlere ödülleri verildi. Ferit Hepokur –Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?