"Muhasebe Mesleki Gelişim" Projesi

Konya SMMMO'dan "Muhasebe Mesleki Gelişim" Projesi

Konya Serbest Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Odası tarafından hazırlanan ve Avrupa Birliği Hibe Fonu tarafından desteklenen "Muhasebe Mesleki Eğitim Projesi" kapsamında oda üyesi muhasebeci ve mali müşavirlere 4 aylık bir eğitim semineri düzenleniyor.

Seminerin ilk gününe katılan Konya SMMMO Başkanı Ahmet İçyer, proje kapsamında kursiyerlere meslekleriyle ilgili dersler verileceğini belirterek, "Bilgisayar İşletmenliği, Maliyet Muhasebesi, Yönetim Muhasebesi, Denetim Raporlama, Harcama Üzerinden Alınan Vergiler gibi konularda kursiyerlere uzmanlarından dersler verilecek. 4 ay sürecek olan bu eğitim seminerinde 170 saat sizinle birlikte olacağız. Bazı mevzuat değişikliklerini uzmanından size aktarmaya çalışacağız" dedi. Ahmet İçyer'in konuşmasının ardından eğitmen İlhami Patır tarafından İş ve Sosyal Güvenlik Mevzuatı konusunda bilgiler verildi. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?