Gaznet çalışmalarının bittiği Muhacir Pazarı ve çevresindeki mahalle sakinleri, 10 günden beri temiz hava yerine toz soluyor. Konuya ilişkin gazetemize konuşan mahalle muhtarları, doğalgaza kavuşacak olmalarından dolayı şirket yetkililerine teşekkür ederken sökülen taşların yerine zamanında konulmamasından dolayı büyük sıkıntı çekildiğini belirttiler.
Görüşlerine başvurduğumuz mahalle sakinleri ise, on günden beri toz yuttuklarını ve pencereleri dahi açamadıklarını ifade ederek yetkililere tepkilerini şöyle dile getirdiler: “Muhacir Pazarı ve civarında kümelenen ekmek ve simitçi fırınları ile evlerin bacalarından çıkan ve havayı kirleten siyah duman ile karbondioksitin doğalgaz sayesinde azalacak olması, hem mahallemizin hem de Konya’mızın havası açısından güzel ve iyi bir şey. Yalnız, bu güzel ve yerinde hizmetler, kazılan yerlerin tekrar kapatılmaması ve sökülen taşların yerine konulmamasından dolayı bizleri son derece üzmektedir. Belediye ve şirket yetkililerini, Muhacir Pazarı ve mahalle sakinlerini tozdan kurtarmaları için göreve çağırıyoruz. On günden beri toz solumaktan dolayı ciğerlerimiz mahvoldu. Yetkilileri insan sağlığına önem vermeleri konusunda uyarıyor, yollarımızın yapılmasını istiyoruz.” Memleket