Muğla'da sıkıştırılmış doğalgaz tüpü yüklü tır devrildi

Tek yönlü ulaşıma kapatılan Muğla-Köyceğiz karayolu, tüplerdeki iki ton gazın kontrollü olarak boşaltılmasının ardından yeniden açıldı

MUĞLA (AA) - Muğla'da CNG (sıkıştırılmış doğalgaz) tüplü yüklü tır devrildi.

Emre Nemli idaresindeki 42 CVY 98 plakalı tır, Sakar rampasında ön lastiğinin patlaması sonucu refüjdeki beton bariyere çarptıktan sonra devrildi.

Sürücünün yara almadığı kazada, tırdaki 110 CNG tüpü yola savruldu.

Bazı tüplerin gaz sızdırmasından dolayı olay yerine itfaiye ekipleri çağrıldı.

Yaklaşık üç saat tek yönlü trafiğe kapatılan Muğla-Köyceğiz karayolunda uzun araç kuyrukları oluştu. Karayolu, tüplerdeki iki ton gazın kontrollü olarak boşaltılmasının ardından yeniden trafiğe açıldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL