Muğla'da orman yangını

Milas ilçesinde çıkan orman yangınına ekipler müdahale ediyor

MUĞLA (AA) - Milas ilçesinde orman yangını çıktı.

Kıyıkışlacık Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Çevredekilerin ihbarının ardından olay yerine orman ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Yangına, Milas Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 15 arazöz ve yaklaşık 60 orman işçisiyle müdahale ediliyor.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu