Muğla'da orman yangını

Marmaris ilçesinde çıkan yangında 5 dönümlük alan zarar gördü

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Marmaris ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın kısa sürede kontrol altına alındı.

Orhaniye Mahallesi Marina üstü mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Durumun yetkililere bildirilmesi üzerine Marmaris Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri, bölgeye sevk edildi. Yangına 90 orman işçisi, mahalle sakinlerinin de yardımıyla 4 ilk müdahale aracı, 4 su tankeri, 4 pikap ve 8 arazözle müdahale etti.

Yangın, kısa sürede kontrol altına alındı.

Marmaris Orman İşletme Müdürü Hasan Hakan Zeybek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yangında 5 dönüm alanın zarar gördüğünü söyledi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE