Muğla'da orman yangını

Milas'ta çıkan orman yangınında 18 hektarlık alan zarar gördü

MUĞLA (AA) - Milas ilçesinde çıkan orman yangınında 18 hektarlık ormanlık alan zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Karapınar Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine Milas Orman İşletme Müdürlüğüne bağlı 6 arazöz ve çok sayıda orman işçisi sevk edildi.

Yaklaşık 4 saatlik çalışmanın ardından söndürülen yangında 18 hektarlık ormanlık alanın zarar gördüğü belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu