Muğla'da orman yangını

Milas ilçesinde çıkan yangına 6 helikopter, 16 arazöz ve 50 orman işçisiyle müdahale ediliyor

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Milas ilçesinde orman yangını çıktı.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, ilçeye bağlı Nergis Tepe mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle orman yangını başladı.

Rüzgarın etkisiyle büyüyen yangına 6 helikopterle havadan, 16 arazöz ve 50 kadar orman işçisiyle de karadan müdahale ediliyor.

Arazi yapısı nedeniyle ekipler yangına güçlükle müdahale ediyor.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu