Muğla'da deniz dibi temizliği sürüyor

Bodrum ilçesinde, "Denize en çok mavi yakışır" sloganıyla yürütülen etkinlikte, cam, plastik şişe, ses sistemi gibi atıklar çıkarıldı

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Bodrum ilçesinde, "Denize en çok mavi yakışır" sloganıyla deniz dibi temizliği yapıldı.

Bodrum Belediyesince düzenlenen etkinlik, ilçenin Türkbükü Mahallesi sahilinde devam etti.

Yaklaşık iki saat süren çalışmada, 13 dalgıç, denizden cam, plastik şişe, otomobil lastiği, akü, ses sistemi, hoparlör gibi atık çıkardı. Dalgıçlar tarafından çıkartılan yaklaşık 500 kilogramlık atık malzemeler, teknelerle kıyıya getirildi.

Deniz dibi temizlik çalışmasını Gölköy Ali Naci Çoşkunoğlu Ortaokulu öğrencileri ile bölgeden geçen turistler de izledi.

Deniz dibi temizlik çalışması, iki dalgıç tarafından su altı kamerasıyla görüntülendi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL