Muğla'da 17 düzensiz göçmen yakalandı

Muğla'nın Datça ilçesinde lastik botları su alan 17 düzensiz göçmen kurtarıldı

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Datça ilçesi açıklarında bindikleri lastik bot su alan 17 düzensiz göçmen kurtarıldı.

Devriye görevindeki sahil güvenlik ekipleri, Emecik açıklarında "imdat" çağrısı duydu.

Bölgeye ulaşan ekipler, su almaya başlayan lastik bottaki Filistin ve Irak uyruklu 17 düzensiz göçmeni sahil güvenlik botuna çıkardı.

Datça Limanı'na götürülen düzensiz göçmenlerin, Muğla İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edileceği öğrenildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu