Müftüden Tuzcuoğlu'na veda

Konya Müftüsü Mustafa Kutlu, veda ziyaretlerini sürdürüyor.

Emekliliği nedeniyle görevi sona eren Konya Müftüsü Mustafa Kutlu, veda ziyaretleri kapsamında Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu’nu ziyaret etti.  Ziyarete Meram Müftüsü İbrahim Öcüt de katıldı. İl Müftüsü Kutlu, görevde kaldığı süre boyunca, Konya’ya hizmet etme gayreti içinde olduğunu ifade ederek, kendilerine verdiği destekten dolayı Başkan Tuzcuoğlu’na teşekkür etti. Müftü Kutlu ayrıca Meram’a yaptığı hizmetlerden dolayı Tuzcuoğlu’nu tebrik etti.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?