Muaythai Milli Takımı, Avrupa Şampiyonası için Belarus'a gitti

İSTANBUL (AA) - Muaythai Milli Takımı, 4-11 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilecek Avrupa Şampiyonası için Belarus'a gitti.Türkiye Muaythai Federasyonundan...

İSTANBUL (AA) - Muaythai Milli Takımı, 4-11 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilecek Avrupa Şampiyonası için Belarus'a gitti.

Türkiye Muaythai Federasyonundan yapılan açıklamaya göre milli takım kafilesi 19 sporcu ile Belarus'un başkenti Minsk'e hareket etti.

Milli takım kafilesinde şu sporcular bulunuyor:

Samet Kartal, Sercan Koç, Cafer Gök, Ali Kelat, Hasan Kara, Kerem Şahade, Buğra Tugay Erdoğan, Funda Alkayış, Gözdenur Göktaş, Bediha Taçyıldız, Mert Burak Çetin, Taylan Leyne, Buhra Bekir Aydın, Zeynep Nur Eski, Ayşin Özkılıç, İkra Koz, Şeyma Nur Akdemir, Hasan Uluşan, Hüseyin Kerem Karademir






Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi