Muavinin yolcunun telefonunu "aldığı" iddiası

SAMSUN (AA) - Samsun'da bir seyahat firmasına ait otobüste görevli muavin, yolcunun telefonunu alıp geri vermediği iddiasıyla gözaltına alındı.Ardahan'dan...

SAMSUN (AA) - Samsun'da bir seyahat firmasına ait otobüste görevli muavin, yolcunun telefonunu alıp geri vermediği iddiasıyla gözaltına alındı.

Ardahan'dan Samsun'a gelen bir seyahat firmasına ait otobüste yolcu olarak bulunan Özden M, Samsun Yusuf Ziya Yılmaz Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde polis noktasına giderek, şarj etmesi için verdiği telefonunu kendisine geri vermediği iddiasıyla muavin Ahmet Y'den şikayetçi oldu.

Telefonun kendisine ait olduğunu, Özden M'den almadığını öne süren Ahmet Y, polis ekibince gözaltına alındı. Telefon ise zanlıdan alınarak Özden M'ye verildi.

Öte yandan Ahmet Y'nin hırsızlıktan sabıkası bulunduğu öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL