Motosikletli gaspçı çocuklar yakalandı

Konya'da iki motosikletle bir çocuğun önünü keserek bıçak zoruyla telefonunu gasp ettiği iddia edilen 4 çocuk, güven timleri tarafından yakalandı

Konya'da bir çocuğun önünü keserek bıçak zoruyla cep telefonunu gasp ettiği iddia edilen yaşları 15 ve 16 arasında değişen 4 çocuk, güven timleri tarafından yakalandı. Olay, merkez Selçuklu ilçesi Hocacihan Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, yaşları 15 ile 16 arasında değişen 4 çocuk, motosikletle H.G.'nin (15) önüne geçerek cep telefonunu istedi. H.G.'nin cep telefonunu vermemesi üzerine şüpheli çocuklar bıçak zoruyla cep telefonunu gasp etti. Olayın çevredeki bir kişi tarafından polise bildirilmesi üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı güven timleri, bölgede çalışma yaptı. Yapılan çalışmanın ardından güven timleri, iki motosikletle gezen ve gasp olayın karışan 15 yaşlarındaki Ü.D., R.S., R.A. ve H.I.K'yi (16) Şefik Can Caddesi'nde yakaladı. Yakalanan şüpheliler üzerinde yapılan aramada, 2 adet bıçak ile gasp edilen cep telefonu çıktı. Şüpheli çocuklar Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek Çocuk Şube Müdürlüğü'ne teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti