Motosikletlere bir hal oldu! konya'dan sonra şimdi de Bursa

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Orhangazi yakınlarında meydana gelen trafik kazasında motosiklet yol kenarındaki çöplere takılarak savruldu.

Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Orhangazi yakınlarında meydana gelen trafik kazasında motosiklet yol kenarındaki çöplere takılarak savruldu. Metrelerce sürüklenen motosikletin sürücüsü yaralandı.

Kaza saat 18:30 sıralarında Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu üzerinde meydana geldi.

Alınan bilgiye göre, İstanbul'dan Bursa istikametine giden Bilal Er yönetimindeki motosiklet Orhangazi yakınlarında yol kenarındaki çöp yığıntısına takılarak savruldu. Metrelerce sürüklenen motosikletin sürücüsü yaralandı. İhbar üzerine olay yerine ambulans ekipleri sevk edildi.

İlk müdahalesi olay yerinde yapılan motosiklet sürücüsü Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu