Motosiklete 6 kişi bindiren sürücüye ceza

Denizli'de iki kişilik motosiklete 4 çocuğunu ve eşini de bindirerek yolculuk eden sürücüye cezai işlem uygulandı

DENİZLİ (AA) - Denizli'de iki kişilik motosiklete 4 çocuğu ve eşiyle birlikte binen sürücüye jandarma ekipleri cezai işlem uyguladı.

Alınan bilgiye göre İl Jandarma Komutanlığına bağlı trafik ekipleri bayram denetimleri sırasında bir motosiklete 6 kişi bindiğini görünce motosikleti durdurdu.

İsmi verilmeyen sürücüye cezai işlem uygulayan ekipler, üzerinde 6 kişinin yolculuk ettiği motosikletin fotoğrafını basınla paylaştı.


AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı